Helgen som gick..

... ja, den var fylld av bus, bak, teckningstillverkning och sagostunder.
Efter chokladbollsbaket var både jag, mitt kök, barnen, Erik, diskhon
och toaletten full av choklad och pärlsocker. Men det var så värt, för
de kommer leva i åratal på den eftermiddagen.

 Det gäller att vara fokuserad när man ser på "Mimmi".

 Chokladbollsbaksresultat.  En hög med kärlek i soffan

 Teckningstillverkning. Som slutade med svart tusch på hela köksbordet.

Efter att flickorna gått hem fick vi skynda oss till ICA innan jag somnade i soffan.
Vi kom hem med potatis och fläskfilé och resultatet blev klyftpotatis, stekt kött och
tsatziki. En Wallanderfilm senare somnade vi båda som stockar.

Nu - ny kurs. Väldigt inte pepp just nu. När kommer sommarlovet egentligen?

Pussbaj, mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback