En ursäkt.

Ja, det är jag skyldig er, kära läsare! För usch, vad jag har
bloggat dåligt de senaste 4 dagarna. Det glödjer mig att jag,
trots få inlägg, har haft många tappra läsare.
Och det är inte okej att skylla på att man haft fullt upp. Men det gör jag ändå.
Släktträff - turned out hur kul som helst. Min släkt är rolig.
Kusinbesök - med flickvän. Kortspel och många skratt. Underbara.
Gymmet - milen X 2 X dagarna 2. Kalas - för mig med föräldrar & svärföräldrar.
Fixa i Matildas lägenhet - jag är bra på att sopa. Besök hos föräldrar - lite
vin och mysprat. Jobba - ringrostig i butiken. Slet med bord på lagret.
Som kunden sedan inte skulle ha. Men mina arbetskamrater är nog i
särklass de bästa man kan ha. Powerwalk - svettigt.
Och nu är jag här. Jag HAR haft en del att göra.

Nu - cheesecake. Mums!

Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback