Arg.

Jag var arg när jag vaknade i morse. Arg på skolan. På min väckarklocka.
På allt som gjorde att jag var tvungen att gå upp kl. 05.25. Jag vill inget
annat än att sova, vila och vara ledig. Och nu tycker alla som läser detta
att "hon har valt själv att plugga. livet som student är hårt" och bla bla.
Lätt för er att säga som har varit lediga 511 dagar under våren. Påsk, valborg,
kristi himmelsfärd och Gud vet allt.

Jag gillar Linda Bengtzing. Hon är en fantastisk personlighet och hon
är, framför allt, MÄNSKLIG trots att hon är kändis i vårt lilla land. Hon
trivs med sig själv, är fräsch & skitsnygg och bryr sig inte det minsta
om vad andra tycker. Vi gillar! Och låten hon gör tillsammans med Velvet
- Victorious - är underbar och trallvänlig. Nu är tipsandet tillbaka! Oh yeah.

Pussbaj, kära vänner!

Kommentarer
Ida Alfredsson säger:

Nu jag bara tillägga att alla är inte lediga 511 dagar om året. Vissa av oss hade jobb både julaftonskväll och nyårsaftonskväll...Påsk helgen och snart midsommaraftonskväll och midsommardagen.

Tror nog att detta är minst lika jobbigt som att plugga :)

2010-05-19 | 11:06:25
Johanna säger:

Jag har ju själv jobbat i vården och jobbar i ett serviceyrke. Jag ser fram emot att få börja jobba i sommar, för då är jag ledig när jag inte är på jobbet och DET är lyx. Iaf för mig :).

2010-05-19 | 11:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback