Chokladmousse

Ojojoj, vilken effektiv dag. Eller ja, iaf om man jämför med hur mina
dagar brukar se ut.
Pluggade en aning på förmiddagen och vid lunchtid bar det av till
värdshuset för middag med svärföräldrar, svåger och Johanna den yngre.
Hur trevligt du vill! Och mannen med illröda manchesterbyxor var awesome.
Eftermiddagen har gått åt till plugg, vilket går lättare och lättare för var timme
som går.
Syster svängde förbi efter GBG-resan, för att visa sina snygga brillor. Vilken babe!
Det värsta var att jag såg sju ljusår bättre när jag tog på mej dem också. Synd
att jag inte har tid med en synundersökning just nu. Och när jag HAR tid står min
ledsna kropp på tur att få bli undersökt = synundersökning framskjuten till sommaren.

Kvällen i det Svenssonska/Nybergska hemmet har bjudit på tacorullar med
vitlökssås (från kokboken vi i klassen köpte av Empa, ni vet..)
För er som har boken kan jag verkligen rekommendera denna rätt. För er som
inte har den - säg till om ni vill ha recept.
Till efterrätt blev det chokladmousse och nu inväntar vi Wallander.

Ser ut som en koblaja med grädde :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback