Omotiverad.

Goodmorning everyhopa. Här sitter jag med min bästa vänner vatten & IPREN och är fruktansvärt
omotiverad till att plugga. Det är helt otroligt, det gick bättre att plugga igår kväll vid halv tio,
trots att jag var aptrött.
MEN. Jag ska motivera mej själv genom att hela tiden påminna mi själv att om jag pluggar duktigt,
lär mej mycket och håller på till kl.11 (utan paus), så får jag njuta av en av mina smaskiga
naturdietmealbars, som väntar i skafferiet. DEAL!


Tror det får bli caramelsmak idag.
Ikväll ska förresten vi på spinning i Växjö. Sen ska jag försöka tvinga vår instruktör att köpa in
nya cyklar till våra pass i Lammhult. Good luck to me.
Så nu är det bäst jag pluggar så jag inte blir utan mealbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback