Lite duktig är jag

Ja, det är jag. För idag har jag, Ellen och Senka ältat anatomi
tillsammans i biblioteket. Bläddrat i kompendiet. Tittat på målbeskrivningarna.
Glott på varandras åhörarkopoior. Upprepat. Gissat. Antagit. Konstaterat.
Och även flikat in EN HEL DEL (och det är ingen överdrift) saker som inte
riktigt haft med plugg att göra. Det hör till och gör det så mkt roligare.
Pust. Och efter de gemensamma studierna åkte jag raka vägen hem och
öppnade återigen böckerna för att plugga njurar och miktion. Pust.

För att inte vara sämre än jag brukar, så ska jag dela med mej av ett tips.
Ett musiktips den här gången.
Jajamen. Den som inte lyssnat på Darins You're out of my life -
GÖR DET GENAST. Den är helt fantastisk och det är nästan en underdrift. Jag finner inte ord.
Det är skam att inte lyssna på den. Så - marsch!

Nu förtjänar jag Mästarnas mästare, efter allt slit.

You're out of my life
It cuts me like a knife.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback