Effektivitet.

Denna dagen. Ett liv. Som Melker Melkersson säger. Vilket namn förresten. Fantasi?
Jo, men föreläsningen efter tentan idag var SÅDÄR motiverande. Det är intressant,
men inte efter en tenta. Då vill man bara pusta ut och inte lära sig något mer det
kommande dygnet. Så när mamma ringde och sa: "Vi är i Jkpg vid tre-tiden, om du vill
åka med hem?", så var skolkningen ett faktum.
Vid femtiden gick jag bort för att hälsa på mina fantastiska brorsdöttrar. Jag och
Thelma har varit mer än driftiga under eftermiddagen/kvällen. Ja, vi har hunnit med:
Äta godis. Laga blåbärssmoothie till den andra fastern. Äta yoghurt med russin.
Skriva namn ("Nu jag kriva dej, Erik"). Trilla av stolen och slå i benet
(lät ungefär såhär: "Ooooont i beeeeeeneeeeet, Haaaaannaaaaa"). Dregla choklad på min tröja.
Och hämta Moa på gympan.

Kolla vad jag har snöat in på. Nummer 1 är beställd av Senka och nummer 2 ska Ellen
inhandla åt mej på lördag.
Dressed for success.
<-- HM <-- Bik Bok.

Ellens kommentar till det första köpet: "Johanna, håll i dina pengar". Tråkmåns.
Ellens kommentar när jag avslöjade priset: "99 kr??!! Jag tyckte du sa 199 först!
Köp den!"
Ja, jag vill mena det.
Nu ska jag slappna av. Imorgon kommer bilder på de fina kläderna mor köpt till
mej i Thailand. Weeiii!
Bajbaj for now.


Kommentarer
ellen säger:

yes, imon ska jag dregla över din nya, fina klänning. Ska se vad jag kan skramla ihop, kanske det blir nåt kul till mig me hehe. Ha det så mysigt i växjö idag och plugga lugnt i helgen. puss

2010-03-12 | 14:05:59
Bloggadress: http://eckerbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback