Effektivitet måste vara mitt mellannamn!

Jag har varit så enormt effektiv idag. Ändå är det så mycket kvar. Och som vanligt,
när klockan är runt tre, så orkar jag inte en sekund till och börjar fundera på mat.
Tre är det magiska klockslaget med huvudvärkspotential som alltid styr mej till att bli
trött, hungrig och omotiverad.
Men bara liiiiiiite lungplugg till, så förtjänar jag mellanmål sedan. Och vet ni vad det
kommer bestå av? Ananasbananglass på kokosmjölk! WIIIIEEE! Min favorit sedan ett
par månader tillbaka. Tack, Ellen. Recept finns under Smoothies, glass och bakverk.

Ikväll är det träning, vilket jag också förtjänar. Pass nr. 2 för den här veckan. Och
jag är taggad, trots att mitt internet har retats med mitt temperament idag.
Känns mer som en regel än ett undantag nuförtiden. Mitt temperament är ju å andra sidan
inte att leka med under sådana här tentaperioder. Till internets försvar.

Imorgon bär det av till skolan, för förmiddagstentaplugg med Ellen och Senka.
Eftermiddagen består av föreläsning och efter det vet jag en som kommer längta
hem. Och inget ont om mina klasskamrater, de gör mina dagar så fantastiska!

Everybody's got a hungry heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback