Detoxdag 5 - än så länge hiss

Ja. Laxen jag åt till lunch idag var god. Tips för dem som ska
ta sig igenom en sådan här crappig diet. Tillvägagångssätt:
- Skär ett snitt i laxen och pressa ner lite lime i. Lägg också i persilja.
- In i ugnen på 225 grader i 12 min.
- Ät tillsammans med rostade grönsaker i ugn (ta t.ex. paprika, lök och
tomater, skär dem grovt och ringla lite olivolja över. In i ugnen på
200 grader i ca 20min).
Resultatet blev en detoxlunch som jag tog mej igenom utan kväljningar.

Föreläsningarna under dagen var de sista innan ortopeditentan, vilket
betyder en helg med råplugg för arbetsterapeuterna. Det finns inga andra
alternativ än att klara den här tentan.

Nu är jag hungrig. Igen. En detoxdiet gör en konstant hungrig. På
söndag vid lunchtid ger jag upp och åker till mormor på middag!
Ikväll ska vi göra kyckling som jag marinerat. Återkommer om
resultatet och om eventuella tips.
Baj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback