Blä.

Varför händer det ingenting? Jag bara är. Bara är. Varenda gång. Nästan.
Det är tröttsamt. Och tråkigt. För alla inblandade. Något måste ske. Annars
kommer jag bli galen. Och det vill ingen.

Lång förmiddag i Cella Anatomica och lång eftermiddag med föreläsning.
Hej vad det går!

Igår insåg jag att jag kommer få en sådär rolig påsk. Har tenta 30/3
och nästa tenta 6/4. Have a nice easter, everyhopa. För det kommer
inte jag ha.. Jag ska umgås med mina böcker och något smaskigt tilltugg,
för det förtjänar man när alla andra är på påskmiddagar och fetar sig.

Nu börjar anatomistudierna för idag. Eller nej, det började redan på bussen.
Men nu börjar det på allvar.

 
So long.


Kommentarer
Evelina säger:

Skönt iallafall att veta att alla i klassen kommer ha en lika rolig påsk ... Usch, stackars oss!!

2010-03-18 | 09:33:17
Bloggadress: http://evelinalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback