Rekord & annat mysigt.

Jag har nätt och jämt återhämtat mig från min rockhelg i Malmö.
Kiss ligger kvar i mitt hjärta och jag minns fortfarande varenda
sekund av God gave rock 'n roll to you *suckar kärleksfullt*.

Nu till vad jag införskaffade mig vid stoppet i Växjö på hemresan.
Carlings hade drive med 3 plagg för 99:-. Plus att jag hittade
cykelbyxor (ja, cykelbyxor till löpning. det funkar) för 150 kr
på Intersport. Storlek 152 på barnavdelningen. "Ska du aldrig bli
vuxen?", undrar min sambo.



Min morgon bjöd på 11,68 km i löparskorna. Ja, jag måste säga det på
bloggen också. Jag vet att jag skriver en del om träning och det finns
anledningar till det, riktigt bra sådana:
1. Det är, till stor del, det jag gör på min lediga tid.
2. Jag hoppas att det inspirerar någon, om inte alla läsare.
3. Det hjälper mig att nå mina mål (just nu: Midnattsloppet).
4. Jag får utlopp för känslan av stolthet när jag slår rekord.

Så dagens tips blir därför: www.iform.se, där man kan läsa om kost, motion,
ladda hem gratis träningsprogram, beställa prenumerationer, lägga upp
vecko- eller månadsträning, mäta upp rundor & mycket mycket mer.
Tummen UPP för min nya favoritsida!

Ikväll har jag varit hos min kära syster med scones och kladdkaka, samt
fyllt upp hennes ungkarlskyl en aning. Ja, det behövdes.

Peace out, lovers.

Kommentarer
Ida säger:

Den blå,grön,röda toppen var ruskigt snygg! AVUNDSJUK :)

2010-06-16 | 10:35:55
Ellen säger:

heej snygging. Nice shorts du hittat. Sånna vill jag med ha och dom var ju inte dyra heller. Tight ger mindre vindmotstånd och man springer fortare hehe. Ha det bäst. Puss

2010-06-17 | 12:36:29
Bloggadress: http://eckerbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback