Tända ljus 9 juni.



För att det regnar. Och är ruggigt. Och jag skiter "det-finns-inga-dåliga-väder-
bara-dåliga-kläder
"-uttrycket. Det är ett dåligt uttryck, för det är bara till för
folk som låtsas att de gillar alla väder. Ni vet "oj-nu-regnar-det-men-vilken-tur-att-
jag-så-gärna-tar-gummistövlar-och-regnkläder-till-jobbet
"-typen. Som egentligen
lurar sig själv och alla andra. Så: här med erkänner jag att jag avskyr regn för att
jag inte är rätt utrustad för den typen av väder. För att jag inte vill ta gummistövlar
till skolan/jobbet och för att jag hatar att bli blöt i håret.
Men jag gillar alla mina ljuslyktor och ler lite varje gång jag får tända dem.
De turkosa är helt nya - present från Ulle <3.

Hejdå, i det regniga vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback