Potatissallad - nej tack!

Det funkar inte att ha godsaker i skafferiet när jag är hemma.
Djävulsjohanna och ängelsjohanna är framme på ett kick och
bråkar om vem som ska ha makten över mig. Djävulsjohanna
vill dra mig i fördärvet och lockar mig till att äta, medan ängelsjohanna
försöker hålla på principerna. Djävulen vann idag. Det blev både
kakor och godis. Och en cykeltur till bäverhyddan för fika med
bror & brorsdöttrar. Citat Moa: "JOHAAAANAAAA, är du trött i
benen? Det är fall INTE jag".
Hon cyklade ändå fem kilometer.
Citat liten T: "Hanna bajtov. Erik bajtov". Och det fantastiska
skrattet. Älskvärda.

Lunchen blev enkel och fantastisk idag. Potatissallad,
rostbiff, passionsfrukt, kiwi och melon. Rekommenderas!
Tips: vill du gå ner i vikt? kämpar du för att behålla din vikt?
ÄT INTE POTATISSALLAD. Det är en kaloribomb utan dess like
med alltifrån 500 till 870 kalorier/100 gram. För er som inte vet:
Det är sjukt mycket. Så mycket att man blir rädd.



Eftermiddagen har spenderats i solen med Mia Skäringers
Dyngkåt och hur helig som helst.
Hon är bra. Jag kan inte
säga något annat. Tips: Läs.

Nu: grillning. Jag glider nästan lite för mycket ;).

Pussbaj, mates!

Kommentarer
Jossan säger:

Jag som sitter här och bakisäter mammas hemgjorda potatissallad, nu fick jag ännu mer dålig samvete ;)

2010-06-06 | 17:41:49
Johanna säger:

Möjligen är hemgjord nyttigare ;)

2010-06-06 | 17:48:58
Bloggadress: http://eldtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback