Hett. Hett. Hett. Hett. Hett. Hett.

Löparrundan runt sjön bestod av 8,5km i strålande sol och drypande svett.
Väl hemma trodde jag att jag sprungit minst 1,5 mil, men när mitt sunda förnuft
återhämtade sig så insåg jag att det var samma gamla 8,5km jag hade
sprungit. Seriöst, ska det vara så svårt att hitta en runda som är en mil
i det här samhället? Svar: Det går inte, för hela samhället är för jäkla litet.
Inte ens när man springer ut på landet lyckas man skrapa ihop en mil.
MEN: Jag gör om det imorgon och lägger på 1,5km och sedan är milen i hamn.
En befrielse helt i min smak. Ellens påhitt om att lyckas med milen under timmen
är dock inte ett mål i min smak, men skam den som ger sig!
Och solen skiner på oss idag, så idag är det negativa auran som anfaller mej ibland,
helt borta. In your FACE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback