GLÄDJETJUT!

Ja, nu kanske inte just det här glädjetjutet är lika
roligt för er som för mej, men jag känner ändå ett
visst behov av att skrika ut: JAG HAR FIXAT 9,26 KM
PÅ 52 MINUTER IDAG!
Så sent som igår tvivlade jag på att jag någonsin kommer
fixa milen under timmen, men det uttalandet får jag (med glädje)
äta upp idag. För nu är målet inte långt borta. Tack, Ellen, för
ditt pepp igår för utan dej hade jag inte pressat mig själv på
den nivån jag gjorde idag. Jag är helt övertygad om att jag har
de bästa vännerna i världen.

Det var bara det jag skulle säga idag. Och för mej var det inget bara.
För mej är det det största som hänt på länge. Vem bryr sej om
kungabröllop?

Now I'm stronger than yesterday.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback