Arga lår

Mina lår skäller på mig efter ca 2 mil på två dagar. För er kanske
inte det låter mycket, men mina lår är av en helt annan åsikt.
Det viktigaste är dock att jag lyckades få ihop en runda som faktiskt
är en mil och inte 8,5km. Så då kan låren klaga hur mycket de vill.

Tips: Är du som jag? Blir du, vissa dagar, så lat att middagslagning
står längst ner på prioriteringslistan? Mitt tips är då: släng ihop en
sallad eller en omelett eller ta vad du har i kylskåpet. Kombinera
sedan denna lite energisnåla rätt med en naturdiet mealbar.
Ger dig ca 200 kalorier och lite energi för att klara eftermiddagen. 
OCH de är goda! Som godis.



Nu ska jag och mina sura lår gå och lägga oss.

And then you came along to my surprise.
And stole my heart before my very eyes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback