Abstinens & roligt på Svenssons

Disktrasan har vaknat till liv även idag. Var uppe halv sju och
proppade i mig Ipren. Försökte sedan även kurera mig med en
blöt handduk över panna och ögon. Sedan sov jag till 9:15.
Det är som det brukar när jag får ledigt efter stressiga perioder:
jag firar med huvudvärk.
Skönt att jag är mig själv även den här gången. Kruxet är bara
att jag inte har tränat sedan i tisdags samtidigt som jag inte
har haft min nyttigaste vecka i matväg. Men i det här tillståndet
kan jag inte springa och det får jag leva med. Imorgon kanske..

Jag vill, förresten, tipsa alla om att ta en tur till Svenssons i Lammhult.
Utställningen är mäkta inspirerande och, framför allt, färgglad! Och
det behöver inte bli så dyrt att piffa upp lite. Själv har jag hittat
galet färgglada (gula, rosa, gröna eller orange) balkonglådor för 98kr.
Snacka om en uppiffad balkong sedan! + att jag vill ha en transparant
Louis Ghost-stol, men det är en annan femma.




Erkänn SNYGG! Att ha i en hall, vid ett skrivbord, på altanen..
Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback