Fantastiska cupcakes!

Och sol. Då gillar jag att vara ledig, det är ett som är säkert.
Jag är, som alltid, tacksam för att mina bloggläsare inte
sviker under de dagar jag bloggar dåligt, tack för det!

Fredagkvällen (gräsänkekvällen) spenderades med Ellen.
Jordgubbar, lax, potatis, dillsås & cupcakes. Vi kan det där
med att lyxa, var så säker! Och Gud, vad jag hade saknat henne.

Lördag - löprunda i solen = döden. 7,7km - benen bar inte.
Nu pratar vi inte mer om det. Eftermiddagen i solen, cupcakesfika.
Och nu, mina vänner, myser jag med min bror & min sambo. Det
är inte varje dag man träffar brodern utan två barn i bilden. Det
ger en hel del att umgås på egen hand då. Tycker om min bror!

Kolla vad jag lyckats med. Allt som krävs är ett recpet och de
underfundiga silikonformarna - sen är man i land!



I'm good! Recept: Amanda Almerud

Kommentarer
Ellen säger:

Ja, va mysigt vi hade. Tiden bara sprang iväg ju och de där cupcakesen var nåt grymt goda. Får jag tag på sådana silikonformar till rimligt pris ska jag slå till. Tack för den underbara kvällen. Nu ser jag fram emot när ni kommer till götet för lite myys. Puss <3

2010-07-03 | 23:57:25
Bloggadress: http://eckerbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback