Hål i mun & sol på strand.

Mina föräldrar är 865 kr fattigare och jag har en tand mindre. Skönt!
Tack, mor & far, för att ni alltid ställer upp.
Så nu, när bedövningen släppt, sitter jag här med en öm käke och
vissa ätsvårigheter. Men när det har gått över kan i alla fall inte
tanden besvära mej mer och det gör det värt allt slit.

Eftermiddagen har bjudit på bad med bröderna Svensson
med familjer. Det är mysigt att få se barnen växa upp. Lära sig
simma. Öva på att dyka (MED cyklop). Höra dem säga:
"Titta på mej nu!". Höra den klassiska kommentaren:
"Nej, jag fryser inte!" trots att huden knottrar sig och läpparna
har blivit lite lätt blå.
Och Agnes & Nellie var där. "Johanna, se på mej och vad jag kan göra".
"Johanna, håll i mej, det är SÅ djupt här!" Och även där togs några
trevande simtag. Vad hände med tiden? Det var inte längesen de låg
nyfödda i min famn.

Agnes

Nellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback