Fartfartfart.

Här kikar jag nu in en snabbis. Det är trevligt med dagar
där man bara hinner landa i soffan små stunder innan
det är dags för nästa aktivitet.

Förmiddag - pyssel i lillasysters lägenhet. Fint som snus!
Eftermiddag - kom precis innanför dörren.
Kväll -god mat och firande av svärmor.

Busy busy busy. Så busy att jag nu ska ta en powernap.
Ja, för den ingår i mitt busy schema för dagen. Annars
orkar inte tant med kvällen. Och just det: Allt jag gjort
under de senaste tre dagarna har varit med en molande
migränkänsla. Igår morgon var migränen ett faktum.
Två ipren, en kall handduk och lite sömn senare var jag
hyfsat på banan. Idag - huvudvärk igen.

How come you taste so good?
This time I'm really hooked.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback