Weekend of Johanna

Ja, hur har då min helg varit? Mycket härlig! I fredags blev det myskväll med Stina & Filip.
Vitvinet flödade, får man väl säga. En hel del god mat, chips, dipp och popcorn slank också ner.
Lördagen bestod av en mycket liten andel plugg på förmiddagen.
Sen blev det gymmet efter lunch. Sprang 4km och oj, vad skönt det var! Glömde dock stretcha,
men det är ju en annan historia..
Nåväl, 30-årskalas för svägerskan på kvällen. Oj, vad vinet flödade där! Dock inte för min del.
Men för vissa andra, som framåt natten fick fyllehicka och somnade.. Jag och min syster agerade mest
världens bästa fastrar. Vår kväll slutade med att Moa somnade i mitt knä, Matilda hittade fasttorkade
zoo-godisar på sina leggings och Thelma skrek "Jag biiiiiiill iiiiiinteeeeeee toooooova" när Marlene
skulle lägga henne. Härliga ungar.



Min söndag var slapp. Gick upp och slöade bort en förmiddag, fast jag borde pluggat. Lagade
världens godaste middag bestående av sweet chili-marinerad kyckling med klyftpotatis och
hemgjord tsatziki. Säg till om ni vill ha recept, annars finns det under kyckling på amandas blogg,
som jag länkar till.
Tog dock igen det liiiiite på eftermiddagen, men knappt så det räknas. Senare på kvällen, efter att Erik
spelat hockey, så myste vi med tända ljus, pizza och chips.

Jag har alltså fuskpluggat mig igenom hela helgen, vilket betyder att jag får ta tag i det nu. Suck.
When tomorrow comes..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback