Müslimaking Sunday

Ska vi summera min helg?
Ganska pluggfri, vilket inte är bra. Men skönt.
Söndagsmiddag hos farmor och farfar idag. Med familjen Marcus Nyberg.
Man hinner mycket på ett par timmar med Moa & Thelma. Ja, allt ifrån
äta och fika till att leta efter spöken på övervåningen. Ja, Thelma röjde
i varenda vrå efter spöken. Men hon var inte rädd för dem. Nejnej, hon gick
in i alla rum och skrek: "Heeeej heeeeej pööööökenaaaaaaa!"

Under kvällen har jag förberett mej för min detoxvecka genom
att göra müsli, smoothie och kyckling i ugn med hemgjord pesto. Detta kommer bli awesome!
Tog ungefär lika lång tid som att gå ner till affären och köpa müsli.
Nu är det bara att invänta en viktreducering.

Tips: Spinning. Det är svettigt, slitsamt, konditionsförbättrande och helt
jäkla galet KUL! Det är dags att ta död på myten om att spinning bara är
för tjejer. Killar, kom igen! Många gånger är vi fler killar än tjejer på våra
spinningpass. Våga då!

Om det var älgar som bestämde här i världen
Då skulle världen se annorlunda ut.

Då skulle träden få växa i mitt i vägen
Och allting skulle bli som förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback