Sommarbilder

Som jag skrev igår, så testade jag crosstrainer efter spinningpasset.
Det kändes mycket effektivt, och det kommer bli mer av den varan
framöver. På lördag - längtar redan. Förra veckan fusktränade (innebär
att vi hoppade över lördagsträningen = bara TVÅ träningar den veckan).
INTE OKEJ. Verkligen inte. Och det bästa är att vi kommit in i någon form
av beroende, som gör att vi mår dåligt när vi hoppar över. Bra!

Idag ska det pluggas ortopedi. Tack och lov för att slippa anatomin
ett litet, litet tag. Den är sjukligt tråkig just nu.

Mamma & pappa har gått in på sin andra vecka i Thailand. Orättvisan
hägrar! De verkar ha det bra och det är de värda. Jag vill OCKSÅ. Jag har
brutit min vana och inte vart utomlands sedan nov - 08. Inte likt mej som
tidigare varit ett par gånger om året. Vad hände? Just det, jag blev fattig
student med noll tid över. Men jag längtar. Åh, vad jag längtar.
<-- Till Thailand<-- Australien
<-- Eller varför inte Hawaii?
Foto: Johanna Nyberg

Men här sitter jag med kurslitteratur upp till hakan. Inte fy skit det heller.
Eller vänta, jo det är det. När kommer sommaren egentligen? Den kan förresten
vänta lite, för jag är inte vältränad än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback