Bortskämd? Nej? Johody!

Sådär. En dag i pluggets tecken är över. Tack o lov. Cellen
är inte så intressant som man kan tro. Eh. Inte alls faktiskt.
Medan jag har pluggat har min sambo varit driftig och både
skottat, handlat och lagat lunch.
Och kvällen spenderade vi med melodifestivalmys och
hemmagjord smörgåstårta hos svärmor. Så jag har blivit
servad som en bortskämd snorunge som fötts med silversked
i mun idag. Dessutom fick jag med mej femtioelva olika recept
på kladdkaka och cheesecake av min snälla svärmor, så nu ska
det bakas alltså!
Melodifestivalen var dock inte mycket att ha, förutom Darin.
Ja. Hans låt var bra. Rasmus var måttligt road av skyltdockorna
i Lantos (?) låt. "Men åååhh, de rör ju sej inget dugg och så är de nakna".
Ja. Ungefär så vi alla kände, men ingen sa något :).

Tips: Ja. Jag känner att jag behöver (läs vill) slå ett slag till för
Sara Löfgren. Lovisa är en fantastisk låt om kärlek, som min syster
gav till mej. Den är kärleksfull så man blir rörd till tårar, särskilt
när man tänker på att det är precis så man känner för sina syskon
och när man vet att de känner exakt likadant. Lyssna. Ni kommer inte
att ångra er, det vågar jag lova.

Gymmet imorgon? Inte om man ser till vädret.
Om man ser till min vilja? Jo. Då blir det gymmet. Vi får se.

You're the meaning in my life
You're the inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback