Att handla..

.. är ett djävulens påhitt, om ni ursäktar uttrycket. Men äta bör man, annars dör man,
så jag begav mej till ICA efter jobbet idag. Jag hatar att handla mat. Det blir aldrig roligt.
Nej, det blir det INTE. Kom hem med revben, potatissallad och en hel massa yoghurt
(som inte var den jag letade efter EGENTLIGEN).

Ja, jag har jobbat idag. Trevligt att byta ut anatomiböckerna till fina arbetskamrater.
Dessutom, eftersom jag gillar inredning, så är det kul att komma dit och få inspiration
även om den inte ska användas till något just nu. Mina arbetskamrater äger. Älskar dem.
Se vad fint Sanna, Ulrica och Elin jobbar på :)

Och se vad de kan åstadkomma!

Mina favoritljuslyktor. Jag har bestämt att jag, i varje blogginlägg,
ska ha med ett tips. Det kan vara allt ifrån inredning till mat. Till kläder..
Så dagens tips blir idag dessa vackra ljuslyktor från Iitala. Ja, de är dyrare
än de du kan köpa på lagerhaus. Men allvarligt, skenet i dem är värt
varenda öre. Har själv en samling hemma och nej, jag skulle aldrig
ersätta dem med några andra. Punkt.

Nu är det dags för revben, potatissallad och Vänner. Yes.




Kommentarer
ellen säger:

åå jag vill ha många tips, gillar sånt.

och så älskar jag de där lyktorna me hehe..

2010-02-09 | 18:29:34
Bloggadress: http://eckerbom.blogg.se/
Evelina säger:

Kul att du har skaffat blogg ;D Den tänker jag följa! Ses imorrn gumman :)

2010-02-10 | 07:58:19
Bloggadress: http://evelinalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback