Är i det berömda valet och kvalet

Har hittat två bikinis på HM:s hemsida som är
TO DIE FOR.

Fördel turkos: Billig och TURKOS. Jag vill ha en turkos bikini. Om man ska nätshoppa är det bra med billigt eftersom man inte vet om det passar och man får betala extra frakt om det ska skickas tillbaka.

Nackdel turkos: Det är blå prickar på den. Jag vill ha svarta.

Fördel rosa: Ja, men den är så sjukt snygg!

Nackdel rosa: Jag vill ha en turkos. Den är MYCKET dyrare.
Jag har ju ett presentkort på Gina, så frågan är om jag ska vänta tills de får in sina bikinis?

HJÄLP! Vad tycker ni? Jag är i upplösningstillstånd.

Kommentarer
Evelina säger:

Den turkosa var sjukt snygg ;D

2010-02-24 | 08:17:28
Bloggadress: http://evelinalantz.blogg.se/
Ida säger:

Jag beställde hem en turkos bikin från halens. Samma form som din helt i turkos och bandet var randigt i massa färger. Kan rekomendera halens. Fanns en ur snygg i vitt också, men jag blir ju aldrig solbränd. Men på dig hade den varit snygg!

2010-02-24 | 10:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback