<3 Kiss

Vilken dag! Den har innehållit allt ifrån superintressanta föreläsningar till Alla hjärtans dag-middag med mina ♥ Ellen & Senka till prat om sexiga underkläder (nämner inga namn) och en hel del andra avslöjanden i Senkas urringning (som jag låter vara osagda). Senka har även deklarerat att jag och Ellen inte är riktigt friska.

Häromdagen när jag åkte till jobbet hände något mycket konstigt. När jag startade bilen fick jag höra ett trafikmeddelande som gällde riksväg 30 mellan Vrigstad och Lammhult (Nya Hjälmseryd). Jag skulle ju till Lammhult så jag lyssnade noga när jag fick höra att en MAMMUT befann sig på fel sida av viltstängslet. Det bisarra i det hela är att min första tanke var att "det finns väl inget viltstängsel där". Det visade sig att de hade menat ett lamadjur. Okej, nästan samma sak.

For your info, så har jag och min sambo precis ätit fläskfilé, klyftpotatis och tsatziki. Laddar nu om för chips och let's dance. Det är fredagsmys on a high level.

Johanna tipsar: KISS. Vilka eminenta skapare! Stand ären låt som passar perfekt de dagar du är under isen och känner dej ensammast i världen. Lyssna och tänk på dina närmsta som alltid ställer upp. Ha texten tillgänglig, för den är genial. Och jag är otroligt tacksam för att Erik gav mig nya skivan Sonic Boom i julklapp.
Anyway, låten är ett enkelt recept för att radera det trista humöret och välkomna den behagliga känslan av kärlek. Verkligen. Lyssna på Stand.

Jag har tipsat färdigt för idag, tror jag. För nu ska jag krypa lite närmare min sambo och andas in den där doften som bara han utsöndrar.

Sometimes when the days get rough
You wanna quit 'cause it's much to tough
I'll be around when the others are counting you out.

Kommentarer
Senka säger:

VA?Vadå min urringning:S jag hade faktiskt ett linne under, så det så!!:P OCH JAAA ni är inte riktigt friska(A) lalallaa

2010-02-13 | 20:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback