Försöker tänka: "Hälsa i första hand".

Planen för dagen var: Träna, duscha, hemtenta, färga hår.
Planen gick i stöpet samma sekund som jag vaknade och
insåg att jag är ännu mer förkyld idag än igår. Så nej,
ingen träning idag heller. Två ynka pass fick jag ihop
förra veckan (INTE NÖJD) och fler kommer det inte bli
den här veckan. Det som dock är positivt är att jag nu
kan lyssna på min kropp och tänka "Hälsa i första hand".
Det var mer än jag lyckades med i somras när jag hade
Midnattsloppet i sikte. Den förkylningen jag åkte på då
ignorerade jag och sprang ändå! Och gissa om ilskan var
total när jag insåg att jag bara orkade typ 2km? Yes box,
ni som känner mej vet att jag fick ett raseriutbrott.

Men kanske, kanske har förkylningen lagt sig liiiite till
i eftermiddag, då kanske jag kan springa 5km i alla fall..

Åter till hemtentan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback