Egentid är bra skit.

Efter två dagar av Senkamys har jag nu krupit upp i soffan
med min laptop. Erik hade längtat efter mig ungefär så mycket
att han åkte iväg på fotboll ikväll. Men det gör mej inget.
Egentid är numera något som uppskattas istället för att
överskattas. Så jag kör ett TV-race med Sveriges värsta
bilförare, Livräddarna på Bondi Beach, Vänner och En
djävulsk romans. Eller Beck. Eller Se upp för dårarna.
Ingen av dem går att se för många gånger.

På måndag ska jag tillbaka till Jönköping. Delade
känslor. Jag är inte det minsta rastlös och hade kunnat
vara ledig hur länge siom helst. Men samtidigt - ju
fortare det sätter igång, desto fortare närmar jag
mej slutet. Jag är så arbetssugen. Men framför allt
är jag så otroligt sugen på att gå vidare med mitt liv.
Snart har jag stampat i pluggrutan tillräckligt länge.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback