Jag är lyckligt lottad.

Eksjö stadsfest är mysigt ändå. Och vitt vin är gott ändå.
Trots att bakfyllan liknar en käftsmäll och ett
hårt slag i magen. Och det ÄR mycket kärlek i luften
när Takida spelar. Och en hel del kärlek mellan mej
och min Emma.



Idag har jag bakat cupcakes för glatta livet. De slukades sedan
på söndagsfikat hos kära bror och fina brorsdöttrar. Och jag kan
nästa lova att det inte finns mycket som är så kul som det här:



Mina brorsdöttrar är fulla av äkta kärlek. Det måste jag få säga.
För vad är mer kärleksfullt än följade samtal:
Liten T: Hanna, ka ni vara här liten tund till?
Jag: Ja, vi går nog hemåt när det slutat regna.
Liten T: Det ska regna hela dan. Ni ka vara här länge.

Jag har förmodligen universums finaste tjejer i mitt liv.
Det tror jag verkligen.

Nästa på schemat - biffar till kvällens kvällsmat: biffmacka.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback