Vin och Växjö - de två V:na

Fredagkvällen turned out pretty mysig till slut! Jag slapp fotboll, jag fick
umgås med några av mina vänner OCH jag fick pimpla vitvin. När jag vaknade
idag regnade det dock. Det hindrade inte mig och min sambo från att åka till
Växjö och mysa utav bara attan. Fika, shopping och lunch.

Inköp: Ok, skorna köpte jag igår i strl 35 men fick byta dem till 34 (!).
Börjar fundera på om jag har sjukligt små fötter, men Senka gillar dem ju så det gör inget.
Och förresten, så gillar jag dem också. Vem vill ha båtfötter liksom?

Ikväll ska vi till mamma & pappa på lördagsmys. Mamma ringde innan och bad oss komma
vid 5 med motivationen: "Pappa hade en sak han ville göra med hela familjen samlad." What?

Det som är mest "just nu" i mitt liv för tillfället är: Meat Loaf - I'd do anything for love.
Okej, hur bra är inte den?! Hämta den genast på spotify och lyssna! Se bara till att få hela
versionen med  hela "I know the territory, I've been around. It'll all turn to dust and we'll all fall down. And sooner or later, you'll be screwing around"-kittet. Underbart.. ere..

HERRRÅÅ!

Some days I just pray
to
the God of Sex and Drums and Rock 'N Roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback