Snödroppar

Idag på morgonen när jag stod, i min ensamhet, i Nya Hjälmseryd såg jag snödroppar.
Det blir man ju lite lycklig av. Så jag kunde inte låta bli att le för mig själv.
I övrigt har jag haft en pluggig (OVANLIGT!) påsk. Men hann iaf med jobb och middag hos
mormor i söndags, men det är väl också allt utöver mina böcker.

Min kära mor kom förbi mej med påskhälsningar i lördags. Så nu är jag stolt ägare av
denna färgglada, mysiga, användbara och ja.. häftiga skål från Jelly Bean.

Köp den på Svenssons i Lammhult! Finns i  fler färgalternativ, men eftersom min mor känner mej utan och innan så fick jag en turkos :).

Ikväll ska äntligen det obligatoriska klipp- och färgkonventet äga rum i min lägenhet.
Tack opch lov, för jag ser bedrövlig ut. Ja, och det är ingen överdrift.

Nu tentar vi lite och sen föreläsning.. Och sen buss hem. Och sen klippa. Och färga..
Min vardag.
Baj baj for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback