Motivation sökes.

För det går så trögt. Den här våren har verkligen hållt mig och min kompis hjärnan
aktiva, för att uttrycka det i positiva ord. Med andra ord: vi har slitit häcken av oss
och börjar bli lite trötta. Jo, just nu känns det som om jag kunde sova ungefär
dygnet runt, blir förslappad och bara äta choklad hela dagarna. MEN. Det gör jag
inte. För skolan ger mig fullt upp, jag har inte tid att bli förslappad OCH jag
har tillräckligt med disciplin för att inte äta choklad alla dagar i veckan. Den där
träningsmotivationen är dock oroväckande låg, trots att spinning är typ den
roligaste formen av träning. Men jag ger inte upp. Jag ska vinna över denna
envisa och extremt påträngande trötthet.

Nu går det åt att jag börjar skriva om Primärt och sekundärt åldrande.
Annars blir jag aldrig klar. Och det vore förödande.

Hörs, mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback