Kissie & Lars Winnerbäck

Igår såg jag Kissie på TV och hon fick mig att fundera. Jag är inte det minsta emot att människor väljer att operera bröst, göra näsoperationer eller pumpa upp läpparna. MEN. MEN I say, VARFÖR gör man det i den utsträckningen att det ser overkligt ut? Varför pumpar man läpparna så mycket att man inte kan varken röra på dem eller le? ”Åh, jag skulle vilja se ut som en docka”. Nej tack. Det går fet bort.

Det jag idag vill tipsa om är Lars Winnerbäck - Elden. "Nånstans har man i alla fall kommit om man vet vad man behöver". Ett citat värt att fundera på. Ibland har man kommit långt bara genom att inse vart i livet man befinner sig. Efter det kan man börja fundera på om det är en önskvärd situation eller om man tänker göra något åt den.
I vilket fall - lyssna på den.

Nu - spinning.
O just det - jag är numera i treenighet med mina syskon.
O that '70s show är sjukligt bra.

Baj for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback